Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, August 13, 2008

3 Hari di Perak

Assalamualaikum...:)

Umi dan ayah bawak saya balik perak... sebab cik pah kawen.. gerak jumaat malam.. amik auntie ina kat pudu. pastu terus non-stop sampai umah opah..:) . ade pak ngah n family.. semua balik sebab nak gi umah cik pah kawen... sampai dlm kul 1... terus tdo je :) .. saya mmg tdo lama dah dlm kete....hehehehe.
Sabtu - 9/8/2008
Kul 11 siap2 gi kenduri cik pah... balik umah kul 3. petang... pastu ummi n makngah pegi beli kek utk paksu.. Malam pulak.. celebrate birthday paksu...
Ahad - 10/8/2008
Pagi... paklong panjat rambutan.. saye dan sepupu2 saye.. kutip2 jek kat bawah.. Petang.. gerak pegi lumut.. ayah ade meeting..
Isnin - 11/8/2008
Ayah gi meeting.. drop kitaorg kat taman. pastu boring.. ummi bawak saya jenjalan tepi jeti lumut tengok bot.. tgk kapal... best... nampak fishhhh bykkkk.... :) pastu balik hotel.. ummi bawak mandi kolam pulak... hhehee.. pastu naik bilik.. dah letih gila.. saya pon tdo.. sampai laa ayah abis meeting.. pastu terus kitaorg gerak balik KL.
Itulah cerita 3 ari saya di Perak.

keletihan dirumah kenduri.. mulut pon dah cebek mcm angelina jolie...

Menunggu sebelum menjamu selera. Bestnyer makngah dukung..

Kek paksu... sedappppnyerrr

3 mando... melepak je bawah pokok.. taknak tolong.
Yg tgh tu siap pegang kayu nak rotan tuuu..

Biar saya kutip rambutan yerr...

Manyaknyer rambutan dlm kete pakngah nih.. mane aci!!

Ummi.. saya nak balik KL naik kete sorong ni yer!!

Kat bilik hotel... tdo keletihan selapas jenjalan tepi laut & mandi kolam.

1 comment:

Farah I. said...

wah wah wah.. besnye jejalan gi perak!! icha byk makan buah2 ye.. hehe.. nadra nak cikit leh??