Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, June 11, 2009

Hepi Besday to Ummie...

Salam..

Arinih 11 june besday ummie yg ke... ke...9.. bile umi tanya besday umi ke berapa saya jawab SEMBILAN.... :).. semua mende saya jawab 9 sebenarnya.. jam kul bape? sembilannnnn.... balik school kul bape? sembilannnn... so bile umi tanya besday umi ke berapa saya jawab SEMBILANNNN.. hehehehe umi suke je dgr :)

Lagu khas tuk umie...

Mase ni lepas mandi.. tak pakai baju lagi.. ummie tanya takde lagu tuk dia ker? terus saya tunjuk bakat saya.... :)

3 comments:

Nora said...

Terharunya bila dengar dia nyanyikan utk Kak Keh...huhuh.. :-) Nway, hope masih tak terlambat utk wish Happy Belated Birthday k!

fadh said...

ala sweeettttttttttttttttt...

hari tu tak tahan dengar... harrie.. cam mat saleh!

keh said...

itu lerk.. 'rr' dia mmg tak bleh blah... aku selalu ckp mat saleh celup kat dia...