Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, August 25, 2009

Icha @ Opis ummi

Assalamualaikum...

Arinih saya start ke school setelah 5 ari cuti sebab umi saya demam.. kalau umi cuti saya pon cuti..:) Hari selasa 25.08.2009 ummi bawak saya ke mmu macam biasa.. tp upernyer school saye tutup sbb ade H1N1. Ummi taktau school saye tutup.. ermm.. last2 ummi bawak saya ke opis dia .. saya mmg dah biasa ke opis ummi.. ade mama min.. mama farisha.. ade abg minai.. ade boss comey.. saya dah kenal derang.. Ummi kata dia nak antar ke umah nenek pukul 11am. so sebelum tu saye main2 je laa dlm opis.. kawan2 ummi ok sume.

Uncle minai bg "gumbira" (bendera)

Uncle minai lukis utk caye..

auntie nora ajak nari chicken dance.. depan tu bilik big boss umi.. selambaa...

4 comments:

Farah I. said...

nanti icha ajar farisha steps tarian tu ye.. :)

Umi Aida said...

icha, uncle minai tu tu aper? hahaha misai ke?

fadh said...

ekekeke.. uncle minai jadi nye? cute gile dia berjoget!

keh said...

Uncle minai tu "inai".. inai cino kan tak ilang2 lagik.. dia nampak.. itu yg panggil uncle minai