Tuesday, October 17, 2017

Disiniland

Assalamualaikum.... 

Setelah berabad tak upload... atas permintaan si anak yg rajin dok baca tp mak dia tak rajin nak update blog...  so ku turutkan jua...

So byklah posting2 yg tertinggal  berbulan dan juga bertahun... hehe...

Cth posting kali ni.... kami melawat ke DISINILAND, batu kurau pada 22/03/2017. (skrg dah oktober yer)...haha
ok jom layan gambar...

Jalan nak masuk sgtlah adventure.. 

Nak masuk dlm ni kene beli kupon .. cth mcm nak naik kuda ke ATV ke... semua kene pakai kupon.

Nak bergambar tp takut...


pegang je

kolam untuk memancing... byk ikan...

Macam restoran tp masa ni tak siap lagi


  

Hasil tangkapan

dok tangkap lagi.. dah dah le tu ujan dah ni.....



Tunggu turn nak naik kuda

Naik kuda pulak..



ATV

Gaya kene gempak.. jalan ke tak .. belakang kira... haha

nak carik ikan lagi tu.. ujan2 ni

Hasil tangkapan.... boleh bawak balik... goreng

No comments: